Deletedmom_100 Kızlar doktorum sezeryandan 20 gün sonra gel dedi kontrole ama ben şuan özel bölgeye ağdaya gidemem çünkü enfeksiyon kapar gibime geliyor jilet vursam tam dikişlerin orada nasıl yaptınız çekiniyorum doktordanda
ezgielis Deletedmom_100 ilk kontrolde ozel bolgenizi acmiyor tamamen sadece dikisin oldugu yere bakiyor doktor. Bende agdaya gidememistim mecburen oyle gittim cekine cekine ama sadece dikis yerine bakti zaten o da 20-30 saniye bi sure bakti. Enfeksiyon aciklik vs var mi diye.
Birberenannesi Deletedmom_100 dikişlerine bakıyo sadece canım 40ında gittiğinde aşağıdan bakıyo smear testi alıyo
Masalikra1 Deletedmom_100 canimm dokyorlwr tenizlige inan hic bakmiyorr bizler cekiniyoruz ama onlarin kıl umrunda olmuyorr hic cekinmee.. kendimde ebeyim yeni sogum yaptim 40 miz cikmadi daha surekli alttan baktigi halde hoc cekinmedi cunku onlarr kıla hic takilmiyorr norml dogum yaptim dun agdaya gittim dusun ama.ondn once doktor muanesine mecbur oyle gittim 🥰🥰
Nrysnmz Jiletle dikkat ederek alabilirsin yaraya çok temas ettirmeden üstten üstten al sonra yaradaki kılları da cımbızla alabilirsin yine değdirmeden. Ben öyle yapmıştım
Deletedmom_100 Birberenannesi ayyy demeyin yine mi alttan muayene olacağız çatı muayenesi gibi ne yapacak ki ya
Deletedmom_100 Birberenannesi can yakıyormu ya asla istemiyorum yaptırmasam olmazmı ki smear ne ola ki
Birberenannesi Deletedmom_100 yakmıyo kız doğum yapmışsın bundan mı korkuyorsun 😄 kanser var mı diye bakılıyor kesinlikle yaptır canım çok önemli
Deletedmom_100 Birberenannesi kız sezeryan oldum çatım dar olduğu için alttan muayenede canım yanıyor