Anne888 Birbebekkkbircicek yani ne mikrobu olduğunu bilmiyorum az miktar mikrop çıkmış çocuk antibiyotik ve grip şurubu kullanıyor
Cemre_-53 Anne888 ateş var mı biz de öyle idik ama antibiyotik kulanmadik verdi ama ast değeri yüksek çıkınca vermedim