@mamameh Bebeğim suan 2.5 aylik ama gaz sancılar başladığında çok sıkıntı yaşadık. Doktora götürdüm film, Ultrason her şeyine baktırdım.. sonuç bebek kolik dediler. Şuan nispeten daha iyi çünkü artık kendi yapmasını yavaş yavaş öğrenmeye başladı. Sap simplex yazmıştı doktor ama çok.memnun kalmadım. Bio gaia ve nurse Harvey birlikte kullandığımda benim oğluma iyi geldi. Her bebek aynı değildir ama denemenizi tavsiye ederim. (Eger emziriyorsaniz) Bu ilaçları kullanirken yediklerime çok dikkat ettim. Neredeyse sadece karbonhidratla beslendigim günler oldu. Düzenli olarak rezene, kimyon(tane) çaylarımi içtim. En önemlisi bebeisime masaj yapıp durdum. Ben yardım etmezsem hic yapamıyordu. Hala damlalarını kullanıyorum. Sabırlı olun bir süre sonra yavaş yavaş rahatlamaya başlıyor.