Başlık gibi saçma sapan bir döngüdeyiz, kızım 26 aylık, 9. Ayına kadar hiç ne fitil ne antibiyotik ne ağrı kesici kullanmadık, 9. Ayın da bir rahatsızlandı ondan sonrasında her şeyin devamı geldi çorap söküğü gibi, her ay hasta, ateş enfeksiyon, 16 aylıktı tüm vitamin kan değerleri sıfırdaydı 1 ay ilaç tedavisiyle hallettik, iştahsız uykusuzdu, uyku zaten hiç düzelmedi hala gece saat başı kalkıyor emiyor kesemiyorum işkenceden beter, neyse geçen hafta yine kan değerlerine baktırdık, e nabızdan anladığım kadarıyla yine sıfırlarda çünkü belliydi 2 hafta oldu ağzına doğru düzgün yemek gitmeyeli, kırmızı et, tavuk balık zaten sıfır hayatında, çiğnemekle falan uğraşmıyor direk ağzında biriktiriyor, çok yoruldum gerçekten artık sağlıklı düzgün bir hayatı olsun istiyorum, uykusu düzgün yenesi içmesi düzgün, em başta memeden kes yer dediler gündüzü kestik ama yine yemiyor, geceleri anamı ağlatıyor emmekten, öyle yazdım gitti..