Crcs 2.elin sıfırından pahalı oldugu ender ülkelerden birindeyiz😂 2.el alacağıma sıfır alırım hem daha uzun giyilir hem de fiyatlar daha uygun. bide hiçbi şeyimi kolay kolay saklamam mahallemizde kıyafet toplama kutuları var üç dört ayda bir dolapları temizler giymediğim kullanmadıgım her seyi ayırırım. kırık hiçbir eşya bulundurmam evin enerjisini çektiği için. ama yerine yenisini de almam. uzun süredir sadeleşmeye uğraşıyorum henüz tam gercekleştiremedim. kapsul dolap tavsiye ederim sezonluk moda olan şeyleri de değil de zamansız parçaları alıyorum.siyah, gri, kahve, bej bu renklere ağırlık veriyorum kombinlemesi kolay diye. iyi markaların kaliteli ürünlerini almak lazım. ucuz mal alacak kadar zengin değilim vallahi. özellikle link verenlerin esiri olmuş bir kesim var. sırf ucuz diye önerdikleri linklerin çogundaki ürünler paçavra. pazarda daha kaliteli ürünler vardır yani oyle söyliyim. bebegim için bazen dayanamayıp ipin ucunu kaçırabiliyorum ama cok hızlı büyüdükleri için artık hiçbir şey almamaya karar verdim . 1,5-2-3 yaşları için yatırım yapıcam denk geldikçe. şu an 3 aylık ve aldıgım her sey 2 hafta sonra dar geliyor ve sinirlerim bozuluyo haliyle.