Feyza468 Kızlar biz çoğunluk mama olarak besleniyoruz kızım sma optıpro kullanıyo ama tuvaletini yaparken çok zorlanıyo çoğunluk kabız gibi oluyo gaz yapmayan mama önerileriniz var mıdır acaba değiştirmeyi düşünüyorum
TheMomm Feyza468 Bebelac gold kullandık cok gaz yapmadı rahatsız etmedi oglumu ama şöyle de bir gerçek var her bebek aynı değil maalesef canim bizde yapmayan sizde yapabilir
eymenefe35 Feyza468 bizde sma optipro kullanıyorduk aynı sebeplerden dolayı doktorumuz değiştirdi mamayı celia marka mama kullanıyoruz bebeğim 3.5 aylık gazını kendi kendine çıkarıyor artık hiç kabız yapmadı kilo alımı da gayet iyi çok memnunum
mihrakuzusu-34 Feyza468 Hipp organic combiotic kullandık ve kullanıyoruz. Ayrıca anne sütüne en yakın mama olarak doktorumuz önerdi