Merhaba anneler benim oğlum 21 aylık 5. Ayda doktor kontrolünde ek gıdaya geçiş yaptık ve ben ilk zamanlarda sebze meyve tarzında olan herşeyi çatalla ezerek verdim hiç bir şekilde püre yapmadım fakat şuan halen çignemeyi tam olarak bilmiyor hep emerek yada yutarak yiyor birde kendi başına hiç birşeyi ağzına koymuyordu önceden şimdi yeni yeni birşeyleri istemeye başladı fakat işine gelen abur cuburları ki şimdiye kadar hiç vermemiştim az da olsa tadım amaçlı veriyorum ama yemeğe gelince kesinlikle yemiyor ağzında emiyo saatlerce özellikle kahvaltı çok büyük sorun şu aralar domates salatalık zeytin gibi şeyler yesin istiyorum ama ne şekilde sunarsam sunayım ağzını açmıyor zorla bı lokma koysamda saatlerce emiyor ne olur bu konuda yardımcı olabilecek fikirleriniz önerileriniz varmıdır acaba