Deprem ağı uygulamasını kullanan var mı?
İzmirde oturuyorum geçenlerde büyük bi sarsıntıyla uyandık ve bu uygulamayı indirmeye karar verdim. Fiyatı 45 Tl. Sorun değil indiririm ama sorum şu. Telefonum hep sessizde. Iphone kullanıyorum. Mesela sessizdeyken alarm çalıyor ama uygulama bildirimleri duyulmuyor. Bu uygulama olası depremde bildirim yaptığında ses çıkacak mı? Sessizde olan telefon için? Eğer ses gelmeyecekse anlamı olmayacak. Ek olarak bilmeyenler için 4 şiddeti üstünde bildirim veriyormuş. Ortalama 14 sn önce. Yani her an olan 2-3lül depremlerde kriz yaşatmaz bildirim verip.