Burcu86 Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaşında şimdiye kadar düzenli gittiğimiz dr vardı ama ciddi bir hastalık yaşamamıştık. Geçtiğimiz günlerde bir hastalık yaşadığımızda dr un ilgisinden memnun kalmadım. Onun için İstanbul Bahçelievler civarında dr Önerisi olan var mı?
yldrm986 Burcu86 nisa Dr Arzu Yedikardeş...o kadar iyi bir doktor ve iyi bir insan kii, büyükçekmeceye taşındım ben , Arzu hanım i çok arıyorum vallahi
Burcu86 Thanim maalesef daha önce gittiğimiz dr kendisi :( aylık kontrollerde hiç sıkıntı yaşamadık zaten arkadaş tavsiyesi ile kendisine başlamıştık ama kızım sadece ona gittiğimizde ağlıyor ( ki normalde ağlayan bir bebek değil) ve kendisi de sakinleştirmek için uğraşmıyor ve izin vermiyor. haftasonu gittiğimizde yoğunluktan diyordum ama hastası olmadığında hafta içi de aynı. Bir de üzerine ishal ile gittiğimizde tamam tahlilleri yaptırdı tel ile yardımcı oldu ama bana hazır kavanoz mamalardan sık sık ver bu dönemde deyince güvenimi çok sarstı. Kavanoz mamalarının içinde sağlığa zararlı birçok şey olduğunu biliyoruz. Tamam ara sıra tabi ki vermek zorunda kalıyorum ama dr dan sık sık ver cümlesini duymak hoşuma gitmedi doğrusu
Thanim Burcu86 şimdi benim de içime kurt düşürdünüz. Aylık kontrollere gidiyoruz bizde ama çok kısa sürüyor. Yine de ilgili en azından telefonlarına bakıp cevap veriyor. Yine de farklı bir doktor bulursanız bana da haber verir misiniz? Benimde aklıma takılan birkaç şey var en azından oğlumu başka bir doktor da görmüş olur.
Burcu86 Thanim tabi ki bilgi veririm. Telefonla ilgisinden bende memnunum ama mesela ilaç konusunda sürekli hazır reçete (mümessil ağırlıklı) vermesi falan da hoşuma gitmiyordu sürekli ben ilaç öneriyordum ve şu anda kendi istediğim d vitamini ve Demir ilacını kullanıyorum ( tabi ki Alper beye şunu kullansak olur mu şeklinde yönlendirme ile) aylık kontrollerde sıkıntı yaşamadım ama yine de akraba olan dr ile haberleşerek ilerledim sürekli
Burcu86 cerennaslann yldrm986 Çocuğa karşı ilgisi davranışı da önemli bnm için çünkü artık birşeyleri anlamaya başladı ve dr çocuk sever biri olduğunda oyunla muayeneyi birleştirdiğinde daha rahat olacağını düşünüyorum
cerennaslann yldrm986 Burcu86 Yalnız nisa Hastanesi özel olduğu halde çok sıra da bekletiyor her muayenede bizde başta o hastaneye gittik hiç özel gibi değil 🙄perişan oluyordu çocuğum
balannesiii yldrm986 bende büyükçekmecedeyim canım cok zor buldum doktor kac kez değiştirdim medicana hastanesinde esma hanım var 3 aydır gidiyorum cok memnunum seninde bilgin olsun😘
yldrm986 Burcu86 benim bebeğim muayenelerde Arzu hanım sayesinde çok rahattı,hiç mızmız değil , memnun kalacağınızı düşünüyorum
cerennaslann Burcu86 ona siz gidince karar verirsiniz 🥰 ama biz hiç sorun yaşamadık hem hastane olarak hem doktor olarak çok memnunuz kendisi birçok arkadaşımın da doktoru.Bende tavsiye üzerine gitmiştim
yldrm986 cerennaslann ben orada doğum yaptım bebeğimin kontrolleri de 8. Aya kadar orada oldu, randevu saati problemi hiç yaşamadım,belki size denk gelmiştir.Muayene ücretleri kaliteye göre çok uygun, doktorlarıma da WhatsApp tan her zaman ulaşmıştım
yldrm986 balannesiii muayene ücreti ne acaba? Medilife de Ali Musevitoğlu nu önerdi bir arkadaşım, araştırdım iyi gibi, Esma hanım olmazsa ona götüreceğim 😊
balannesiii yldrm986 225 tl muayene ücreti canım ama fazla ise eğer medilifede mithat bey var onu cok öneriyolar gerçi sıra bulmak biraz zormuş ama🤷♀️
Bartununannesi Acıbadem Atakent te Sibel Özbek e gidiyoruz boz cok memnunuz. Daha önce bebegik ağlıyor susmuyor diye gittik alip sakinlestirdigi bile oldu. Her gittigimizde once alir sever konusur. Biz uyandirdigimizda aglayn oglum o uyandirinca ona gülüyor, öyle hayran hayran yuzune bakiyor.