Yoğurt mayaladım çokta güzel olmuş ilk defa yapmama rağmen ekşi falan da değil ne yapıyorsam ağzını açmıyor tükürüyor ağlıyor tadım yapıcak alt tarafı çok yemicek yeni ama istemiyor sinirim bozuldu artık ağlıcam ya ne yapıyorsam çöpe gidiyor arkadaşlarımın bebeği kaşığı görünce ağzını açıyor ver diye benimki kapatıyor verme diye ne yapıcam ben