Sema____ bizimki 5. Ayında tuttu, uyutmak için veriyoruz sadece philips aventinkini tutmuştu. Tutmayınca hiçbirini tutmuyor, tutunca da herhangisini tutuyor bebekler bence. Önerim MAM emzik gibi ince tabanlı emzik tercih etmeniz, bibsleri önermiyorlar