Seda588558 eylul_veannesi ben emzırme ısını beceremedim tutmadı ama emseydıde ialaca baslayacaktık emzırırken kullanılan ılaclar vardı ben hamıleykende antıdepresan kullandım
Nilya88 eylul_veannesi barış musludan seans almayı deneyebilirsiniz benim eşimde de var bizde düşünüyoruz Instagram’dan bı bakın isterseniz
Gin eylul_veannesi İlaçları bırakma kararını doktorunuzla birlikte almalısınız bırakacaksanız. Tekrar gidip durumu paylaşın doktorunuzla lütfen.
Mks Seda588558 bende şuan tüp bebek tedavisi görüyorum citoles kullanıyorum yarım bakalım nasıl olacak