Edsarr benim normal regl kanaması oldu. Lekelenme şeklinde değildi. Yanlış yönlendirmeleri siz vücudunuzu daha iyi bilirsiniz tabii ama düzene girmeye çalışıyor sistem. Mesela benim 7 bucuk ay sonra ilk reglim oldu. 2. Regl 40 gün sonra oldu. Normal peridiyodundan bu kısımda sapmış oldu.