Buseavcii_12 aynı şekilde benim kızımda 2-2,5 aylıktan sonra gece çiş yapmayı kesti. Doktorumuza sorduğumda, bu onun tuvalet bilincinin gelişmiş olduğunu gösterir iyi bir şeydir demişti. Nitekim 9.5 aylık olduk hala gece çiş yapmaz :) hiç bir sorun yaşamadık.