Hayatbilgisi Kızım için astronot tulum bakiyorum . Bu yaşlar da kullanıp memnun kalan varmı ? Sizce montmu daha iyi olur yoksa tulum mu bence tulum daha çok sıcak tutar bacaklarıni kaplıyor ya sicak olur diye düşünüyorum . Sizce
Elika00 Hayatbilgisi çok sıcak olur canım kışı ağır olan bi yerde değilsen bence mont daha iyi. Bende 12 ay için bir astronot tulum var onun dışında mont aldım mont giydiririm. Tulumu da belki kayak merkezine gideriz diye tutuyorum yoksa bence astronot tulum küçük bebekler için daha mantıklı
FatmaKrbkl Hayatbilgisi biz de Erzincan’da oturuyoruz ☺️ ben Decathlon’dan kayak tulumu aldım sıcacık oluyor onun ayakkabısını da aldım şuan o da iyi duruyortabi kış şartlarında nasıl olur denemel lazım kar bekliyoruz ☺️ geçen seneki kısa montunu da saklıyorum hava güzelse onu giyiyor bizimki biraz minyon bu sene tulum aldım kısa montu var diye ama bence tulum daha kullanışlı hele ki erzurum gibi deli soğuk olan bi yerde 🥶
Hayatbilgisi Elika00 Erzurum da oturuyorum canm . Tahmin edersin ki soğuk 🥶🥶🥶🤣🤣 onun için astronot tulum istiyorum
Elika00 Hayatbilgisi oy buz olur oralar. Üstteki arkadaşa katılıyorum aşırı sıcağa alıştırmayın. Tabi ki üşütmeyin de ama gereğinden fazla sıcak da giydirmeyin bence mont ve altına kalın birşey yeter ama siz bilirsiniz soğuğu 🤷🏻♀️
Hayatbilgisi BihterZiyagil_ canım.ben doğu da oturuyorum hani o yüzden . Mont da çok sıcak tutmaz diye düşündüm ya . Bakalım bati da olsam mont alırdım 🌸🌸