Merhaba anneler :) bir sorum olacak. Son kullanma tarihi 10.11.22 olan bir tavuk o tarihe kadar pişirilip o tarih geçtikten sonra yenilirse bozulmuş mu oluyor? Burda kıstas pişirme mi tüketme mi ? Bu arada tavuk bu güne kadar dondurucudaydı… ya şu bozulma korkum yüzünden tavuk yiyemiyecem artık :):)