Dün gece hiçbir ağrısı yoktu. Normal bi şekilde uyudu. Sabah bi uyandı sağ bacağının acıdığını söylüyor ama tam konuşamıyor henüz anlatamıyor derdini. Basamıyor yürüyemiyor çocuk anlamadım gitti ya.. Uyuştu diye düşündüm ama çok zaman geçti uyuşsa geçerdi. Tekrar uyku saatini bekliyorum uyandığında geçmiş olur belki unutur diye 🙄 böyle bişey yaşayan var mı