Doktorlar ilk 6 ay önermiyor anne sütü ve mamada ihtiycı olan su var. Suyun bebeklere bazı zararları var internetten bakabilirsiniz. Hatta yanlış hatırlamıyorsam su zehirlenmesi diye bir şey bile var. Annelere sorarsanız 40 günlük bebeğe tarhana çorbası verirler. Bence 6 ay vermeyin, ben vermedim. Ek gıdaya geçtiğinde azar azar yemeklerden sonra başlayarak artırdık. Ben verdim zararını görmedim diyenler belki şimdi görmemiş olabilir ama ilerde bir hastalığı tetikleyip tetiklemeyeceğini bilemeyiz. Doktorumuz yaşadığımız şehirde çok iyi bir profesör bu arada. İlk aylarda su verilmesine kesinlikle karşıydı