Kendimce erken diye düşünüyorum, arkadaşım 1 yaş arayla doğurdu ve şu an hergün kafayı yemek üzereyim diyor. İkinciyi hemen yapacak olursanız mesela kardeşi doğunca kızınız 2 buçuk yaşında olacak belki 2 yaş sendromu falan zor bir dönem geçirecek. Siz lohusa, minik bir bebek ve sendromlu bir çocuk… Ben ilk çocuğu güzelce ilgilenip büyüttükten sonra ikinciyi düşünme taraftarıyım. Oğlum var 18 aylık ve ben ikinci çocuk düşünmüyorum, ruhsal olarak çok yıprandım ikinciyi düzgünce büyütecek psikolojiye sahip değilim maalesef