Oğlum 10 gün sonra 10 aylık oluyor . Anne sütü ek gıda şeklinde ilerliyoruz . Her şeyi vermeye çalıştım şimdiye kadar . Tuz eklemedim şekerli şeyler vermedim. Hep doğallardan seçtim her şeyi . Ama şu son 1 haftdır yemek yemek istemiyor . Mandalina veriyorum yiyor üzüm veriyorum yiyor hatta vermeyince ağlıyor ama en sevdiği şeyi yapsam da yemek olarak yemiyor . Neden olmuş olabilir acaba