Merhaba,bebeğim bugün 1aylik oldu,gogus uçlarım yok bebeğimi gogus koruyuculariyla emzirmeye çalıştım ilk günler, göğsümü boşaltmadigi için benim de bilgim olmadığı için çok şiddetli ağrılarım oldu,terleme zonklama ağrı,göğüslerim taş gibiydi mastit başlangıcı oldu doktorun tavsiyelerini yaptım, Ayva çekirdeği lahana yaprakları ilik duş, sıcak soğuk uygulaması parol tablet koruyucu kapaklar hepsini yaptım,doğum öncesine kadar hep çalıştım sonrasında eve kapanmışım gibi oldu bu süreçte ve bu ağrılarla beraber bebekten uzaklaştım,kendim iyi değilim ki bebekle ilgileneyim,annem kayınvalidem bizde kalmaya başladılar bana yardımcı oluyorlar,sürekli ağlamak istiyorum duygu durumum hiç iyi değil ben böyle bir insan değildim sanki hayatım hep böyle geçecekmiş gibi geliyor,çıkar yol bulamıyorum kime anlatsam sen lohusasin diyip geçiyor,emziremedigim için sürekli süt sağıyorum sagdigimiz sütü veriyoruz ekstra mama veriyoruz süt yetmiyor çünkü,birinci aydayız tek seferde sagdigim süt yaklaşık 80-100ml arası oluyor miktar normal mi?gunduz yaklaşık 3er saat arayla süt sağıyorum ama geceleri bir kez,gece zaten bebeğe bakmak zor oluyor uykusuz kalıyoruz bir de süt sağmakta uğraşırsam gece gündüz hiç uyumamam lazım.yanlış düşündüğüm yerler varsa lütfen söyleyin tecrübelerinizi lütfen paylaşın,mastit için yukarıda söylediklerimi yaptıktan sonra göğüslerim rahatladı fakat dün aksamustunden beri göğsümün bir tanesinde yine zonklama ağrı koltuk altıma ve koluma vuran uyuşma hissi girip çıkıyor göğüslerimden ateş olctugumde 38-39civari çıkıyor eklemlerimde halsizlik hissediyorum,acaba enfeksiyon mu oldu bilmiyorim,sabah zonklayacak uyandım sıcak kompres üstüne süt sağdım soğuk kompres yaptım ama ateş aynı,litfen tecrübelerinizi paylasın,bu acılara katlanamiyorum emzirmek sit sağmak istemiyorum o hale geldim artık,bir çıkış yolu gösterin lutfen