Merhabalar bazı sağlık problemlerinden dolayı tek göğsümden besliyorum bebeğimi ama 2 haftadır tam meme deliğinin bir tarafı yuvarlak 1 mm den daha küçük delik şeklinde içinde hafif kanlanma var. Emzirmek işkence oldu. Ne yapsam geçmedi. Lansinoh, gümüş kapak bana mısın demedi. Ne olur bilen başına gelen var mı nasıl geçer🥺🥺