Kizlar merhaba 37 haftalık hamileyim ikinci dogumum olacak. Ogluma hamileyken testlerim falan temiz çıkmıştı. 38 haftalikken dogum yapmıştım hersey iyiydi. Simdi kızıma hamileyim ikili teslim temizdi üçlü test down sendromu riski çıkmıştı. Amniyosentez yaptirmadim ne olursa olsun dünyaya getireceğim herseye kabulüm dedim. Neyse ayrıntılı ult. Yaptırdım ense kalınlığı burun kemiği falan herseyi normaldi. Herseyine bakti doktor sorun yok dedi. Sonra bebegin damarlarına vs bakıldı sorun yoktu hic. Simdi sezaryan olacağım yakin zamanda belkide yarin. Bebek doğduğu zaman bu down sendromu belli olur mu hemen yoksa zamanla mi belli olur. Neye dikkat etmem gerek kizlar. Oyle bir durum varsa hastane herhangi birsey yapıyor mu bebege tedavi vs. Bilginiz varmi.