Serife_oykumm İyi pazarlar herkese ☺️ 3 yaşındaki kızıma hello baby uyku tulumu kullanıyorum. Küçüldüğü için yenisini alacağım. Kullanan anneler lcw tulumumu daha kullanışlı yoksa ebebek tulumumu. Lcw 2,5 tog daha kalın olduğu için kafam karıştı.
Ddm_efn_dlr Serife_oykumm bizde e bebek kullanıyoruz ama alacagın tog degerini kendi evinizin sıcaklıgına göre ayarlayıp alman lazım yani eviniz soguk oluyorsa 2.5 tog al ama benim odanın ısısını 22 25 derece arası oluyor diyorsanız e bebekten 1.5 togluk olan yeterli geliyor
Mucizem2020 Serife_oykumm ben lcw 2,5 tog kullanıyorum evim üst kat oldugu için bi tık soguk oluyo geceleri çok soguk olursa icine ince bi pijama giydiriyorum ama normal sıcaklıkta ise içine pijama giydirmeden giydiriyorum vücudu sıcak oluyo genel olarak ben memnunum yağni
Serife_oykumm Ddm_efn_dlr bende ebebek kullanıyorum ama içine pijama giydiriyorum ona rağmen çoğu zaman teni soğuk oluyor. Yorumunuz için teşekkür ederim ☺️
Serife_oykumm Mucizem2020 benim evimde son kat o yüzden soğuk oluyor. Peki bebeğiniz kaç yaşında kaç beden kullanıyorsunuz
Mucizem2020 Serife_oykumm evet son kat oldugu için biraz soguk oluyo oyüzden 2,5 tog kullanıyorum oğlum 27 aylık rahat olsun diye 4.5 yaş aldım bir tık büyük oldu fazla büyük olmadı
Serife_oykumm Ess92 Mucizem2020 cocomelon33 Herkese çok teşekkür ederim bende lcw almaya karar verdim ☺️