Deryaaaaaaaq1 maşallah nazar değmesin canım benim ki 7 aylık henüz o kadar olamadı benim doktor de çok iyi diyor kilosuna kızım için. Seninkini görse ne der bilemiyorum. Ama sadece anne sütü alıyorsa neden sağlıksız olsun ki. Sonuçta bebek zorla emmiyordur yani zorla emdiremezsin. Doktorun herhangi bir problem görüyor mu? Etrafta herkes çok biliyor. Bir anneye denilmemesi gereken şeylerden biri çocuk çok zayıf yada çok kilolu insanın psikolojisini bozuyorlar. Benim kızım emmiyor emziremiyorum 5 dk bazen emmiyor bile o kadar yoruldum ki mama takviyesi yapıyorum ama onuda abartmadan yapıyorum. Emdiği sadece geceleri iyi oluyor oda bazen yani. Doktora diyorum ama beni anlamıyor emzir diyip duruyor mama verme diyor da iyi de emmiyor çocuk nasıl mama verme.