Bebitoo12
Bazı bebekler çok gazlı olduğunda da meme reddi yapıyor ve dediğim gibi 2. ayda çok sık görülen bir durum meme reddi kendi oğlumda da yaşadım bunu.
Hoplatarak 15 dakika emzirmeniz güzel fakat blok emzirme yapın ki yağlı kısmı alsın sürekli ön kısmı ön sütü alırsa çok fazla kilo alamaz ama yağlı sütü alırsa kilo alımı güzel olur. Tabii sizin de kendi beslenmenize dikkat ederek ilerlemeniz gerek.