Minigi-43 Merhaba anneler bebek telsizi almayı düşünüyorum ne marka önerirsiniz ve alırken nelere dikkat etmeliyiz
Deletedmom_21 Minigi-43 https://ty.gl/kh3e0ha28i Biz bunu kullaniyoruz cok memnunum gece lambasi ninnu özelliği var evimizin asagisinda market var mesela oraya gidince bile cekiyor cekim gucu cok guzel ama biz 2 sene öncesinden 650 almistik ne ara bu kadar oldu bana anlamadim
selinkp Minigi-43 https://ty.gl/22vdcbj4z1 ben bunu kullanıyorum çok memnunum oğlum çıt çıkarsa hemen duyuyorum bizim ev dubleks yukarıda biri biri aşağıda çok iyi çekiyor