Kızlar bebeğim 4,5 aylık geceleri uyurken ağlıyor her saat başı uyanıyor emzik veriyorum 2 dk uyuyor gene ağlayarak uyanıyor meme veriyorum hemen uyuya kalıyor yerine koyunca gene uyanıyor gündüzleri 10 dk falan uyuyor ama öğlene kadar biraz uyuyor sizce derdi ne bir türlü anlayamıyorum gaz desem gazını çıkarsada uyumuyor aç desem akşamları ek olarak mama da veriyorum naapmam gerekiyo hiç bilmiyorum en ufak seste sıçrıyor gözlerini açıyor