Edas çocuğun yanında telefonu açık bırakıp gitmeyin. Hele ki arama halinde. Aşırı radyasyona maruz bırakırsınız. Zaten yeterince kalıyorlar😢 ben infant opti s diye bi marka kullanıyorum. Neredeyse 4 senedir biZi le. İlk kızımda daha çok kullandım. 2. Kızımda daha az ama halen sağlam ve şarjı yeterli oluyor. Yine de gece nolur nolmaz diye şarja takıp uyurdum.
Philipslerde iyi ama şarjı çabuk biriyormuş. Sürekli prizde kullanacaksanız o da olabilir. Yada direk sadece görüntüsüz sesli telsiZler de yeterli olabilir ama marka önerisi veremeyeceğim ona.