rua_da_senhora_das_verdades efnanannesi22 kullanmadım. İlaç kullanmadan atlatıyoruz. Tavsiyem de bu yönde olur. İlaç kullanmayınca bağışıklık güçleniyor ve hasta olmuyorlar ya da kısa sürede atlatıyorlar.