Merhaba güzel anneler 2 evladım var biri 2 bucuk aylık digeri 5 yasında. 2yasında bezi bıraktık ama gece hala altını ıslatıyor kaç sene oldu gecmedi camasır yıkamaktan cok yoruldum. Gece kaldırıyorum ama ya gec kalıyorum ya erken uyandırıyorum tuvaleti olmadıgı halde. Denk getiremiyorum sürekli kacırıyor uykusu agır bu yüzden uyanamıyor kardesten dolayı desem degil dedigim gibi 2 yasından beri bu durum var lütfen yardımcı olun ne yapabilirim hergün camasır yıkamayı gectim üsütücek diye korkuyorum gündüz hiç sorun yok ama kendi yapıyor