Nurellak biz oğluma 4 aylıkken almıştık. 15 aylık sevdiği oyuncaklarından biri, hala oynar 🥰Evet çok faydalı bir oyuncak. Köpekçik ve kız kardeşi birebir aynı oyuncak. Köpekçiğin kız kardeşini kız çocukları için yapmışlar. Sesi kız sesi ve kulakları pembe tek farkı bu. Bizde köpekçik var.