Elizaryaa Merhaba güzel anneler. Kızım 6 buçuk aylık gündüz uykuları düzenli iki uyku bir şekerleme yapıyor toplamda 3 buçuk saat gibi yatıyor ama geceleri hiç uyumuyor sürekli mızmız,ağıt yakar gibi ağlıyor. Acaba neden olabilir son 1 aydır böyleyiz resmen
Elizaryaa expectopatronum Allah yardımcımız olsun. Bizim ortada dişte yok kuzum. Etraftakiler kulağı agriyordur KBB götür dediler götürdüm şükür birşey çıkmadı ama ayni. Acaba huy mu edindiler
expectopatronum Elizaryaa valla benimki ağır kolikti zaten ilk 3-4 ay ağlama sesleri apartmanda çınlıyodu. Şimdi gündüz idare ediyoruz ama geceleri aynı şekilde devam ben de anlayamadım nedenini. Artık bu da böyle bi bebek demek ki deyip kabullendim 😬