5 aylıkken kullanmıştık ve gaz yapmıştı. Kusması da oluyordu ama daha yeni başladığımız içinde olabilir diyorum çünkü 2 hafta falan kullanmıştık. Sonrasında bebelac golda geçtik ilkte içmedi sonrasında alıştı ama sma kadar kilo yapmadı hatta. Smanın 1 numarasını kullanmıştık, şimdi 2 numarasını alsam yine o tarz sorunlarla karşılaşır mıyım acaba? Şuan aptamil 2 numara kullanıyoruz bunu da çok sevmedi. Her mamasında smada mutlaka 120yi seve seve bitirirdi şimdi 120 ccyi zorla bitiriyor. Şuan 6 ay 8 günlüğüz, smanın 2 numarasını alsam yine gaz sorunumuz olur mu acaba?