Umay3840 15 aylık kızıma hep bıo natural aldm ama numarasını bulmakta zorlanyrm aktıvıte bezi alsam ne fark var ıkisı arasında tecrübeli annelerden yorum ıstyrm
Balkizlarim Umay3840 hiç kullanmadım ama cırtlı bez normaldir bence diye düşünüyorum yinede üstte kalsın ✨☺️