Ebrudrgt Papatya2636 sarılalım canm. Gunduz bıle uyumamaya dırenıyo aglıyo ya gozun den uyku akyoo yokkk
bilgekizinannesi Papatya2636 uyumuyor uyumuyor uyumuyor mis gibi uyuyan bebeme bişey oldu geceleri berbat
begonvilhg Papatya2636 sarılalım vallahi yaa. İki gündür huy edindi sabaha karşı 5’te uyanıyor, 7’lere kadar oturuyoruz 😫 Gündüzleri yarım saat uyuyup uyanıyor diye şikayet ediyorduK, o yarım saatlere bile hasret kaldım 😂
annesininbiriciki expectopatronum 6 ay 19 günlük dış sancısı maf olduk yediğimi de eritiyor 44 kiloya düştüm çokta kilolu sayilmazdim
bilgekizinannesi begonvilhg 5 te uyanma bizde de var. 7 de uyuyordu 8 e çektim en azından 6 yı geçiriyor biraz
Eymeninannesiiiiiiiiii begonvilhg ayyyy bitanede bende var saat 5 i şaşmaz uyaniyor bu gecede uyandi karni doydu alti temizlendi suan salliyorum bir umut uyur belki diye 😂
begonvilhg Papatya2636 bir de sey var ya uykusu gelmiş ama aynı zamanda acıkmış da. Meme mi emsem, uyusam mi, en iyisi ağlayayım 😂
ciciinci Hakikaten ya tamam kizimm gece memeye yuz bin kez kalkar ama en azından tekrar uykuya dalardi bu gece 2 den beri uyumuyor. cildiracam oyun istiyor bu nerden çıktı yaa her gün değişik huylar😡