Milos bizimde 5 günlük ilk kontrolünde doktor vücudu çok sarı bi test yapalım dedi sarılığı çok yüksek çıktı gözünün beyazı bile sarılaşmaya başlamıştı hemen tahliller çıkınca bi gece yoğun bakımda ışıkla tedavi ettiler bebeğim bembeyaz oldu 2 hafta boyunca hem anne sütü hem mamayla destekledim bi daha tekrarlamadı sizde acilden giriş yapın isterseniz belli bi seviyenin üstünde olunca yoğun bakımda 1 gecede tedavi ediyorlar haftalarca ne siz nede bebeğiniz perişan olmasın inşallah geçer hemencik