Bebeğim 4 buçuk aylık gece hem emziriyorum hemde mama veriyorum doysun diye normalde 2 aylıkken bile gece 1-2 defa uyanıyordu şimdi gece boyunca 8-9 defa uyanıyor ne yapmalıyım uykusuzluktan bayilacam artık önerisi olan var mı veya bu durumu yaşayan ?