Kızlar merhaba mutlu pazarlar. Kız kardeşim hamile triodi var ve şekeri yüksek aşırı derecede kötü soğuk almış sürekli ateşleniyor zaten çok zor bir gebelik geçiyor ilaç vs yazmıyorlar zaten biliyorsunuz başına gelen var mı bir çözüm önerisi bu iyi gelir diyebileceğiniz herhangi bir şey?