[silindi] İştahsız bir bebek oldugu için çorbanın üstüne cok ta düşmüyorum açıkcası. Çok çok açsa öyle açıyor agzını kaşıga. Yogurdu falan hep pipetli bardakta veriyorum. Suan catal kasık kullanıyor daha bi hevesli yemeye dagıtmaya. İnsallh zamanla düzelir. Sizi cok iyi anlıyorum,Allah yardımcınız olsun