eda_97 Azize_1996 belirtileriniz nelerdi acaba benim bebeğim de çok öksürüyo gece hırıltıdan uyuyamadı hırıltı nefes alıyo yarın doktora götürücem ama merak ediyorum sizin belirtileriniz neydi acaba bu arada çok çok geçmiş olsun miniğinize ❤️
Dedimolabilir Azize_1996 ventolin ve antibiyotik hava verilmesi lazim balgam da varsa balgam sokucu kullanmak lazim . Yani bu illet gecmiyor kisa girdik 2 antibiyotik ve surekli hava veriyorum yine tekrarliyor, sanki dersin ayazda sogukta yatmis gece.
Azize_1996 eda_97 benim de öyle ama son iki defadır hastalanıyor hırıltıdan çok horluyor gece uyurken bide bu defa öksürme yok