ilayda92 Merhaba herkes bişey söylüyor ek gıda değilde böle diline tadım olsun diye bişeyler vermekten bahsediyorum şeker ve tuz olmayacak şekilde tabiki 🙃
Edsarr ilayda92 22 haftadan sonra tadıma başlayabilirsiniz biz doktor önerisiyle 5. Aydan sonra tadıma başladık 3 gün kuralına göre sebzeleri tattırıyorm
Mys30 ilayda92 dinlediğim bir doktor var osman gonulal. Söylediği şey şu size 5 ay desem 4te başlasak olmaz mı dersiniz o yüzden 6 diyorum çocuk yemek yeme kriterlerini yerine getiriyorsa yavaş yavaş başlayabilirsiniz. Kendi de oğluna 5bucuk aylikken başlatmış mesela
ilayda92 nazlimom_ ek gıda 6. Ayda değil mi o zamana kadar hiç mi tadım yapılmayacak doktor tavsiyesi mi acaba?
nazlimom_ ilayda92 evet doktor tavsiyesi anne sütüyle beslendiği için aceleye gerek yok 6. Ay dolunca başlıcaz dedi 6. Ayda basladık biz😍
ilayda92 Edsarr evet en doğrusunun bu şekilde olduğu söyleniyor aslında bende bu şekilde düşünüyorum ama daha 2 aylığız bana 3. Ayda diline değdir yemek seçmez vs şeklinde yorum yapan bir sürü insan var 🤦♀️ Galiba bende 5 ayı bekleyeceğim
Mys30 ilayda92 aynen öyle birden başlamak yeri yavaş yavaş tatlarina alışsın diye veriyorsunuz yani öyle çok değil tabi ki önce sadece ağzına verirsiniz biraz emer, sonra meyve suzgecine koyup verirsiniz filan