Arkadaslar, kizim bayadir güzel uyuyordu ama son bir haftadır gece yattıktan 3 saat sonra bi uyaniyor sonra uyutana aşk olsun. Beşiği sallamayı bıraktığım an kalkıyor. Üstelik ağlama vs yok. Sadece dikiliyor konuşuyor. 6.00da zor uyudu. Sabah yine 8′de güne başladık. Neden böyle yapıyor acaba?