bikerem Actombo benim oglum iri uzun,hatta persentil tablonun ustunde,h& m kaliplari büyüktur,1.5 yas pantolonlar bile oluyor ki zara 3 4 yas giymesjne ragmen
Alya-Sena Actombo hm nin bebek urunleri buyuk ya sizin oglan kucuk degl 😀 tulumlari alt ust takim filan 6 aylik alsan 1 yasina kadar rahat giyer cocuk
Stardust1 Actombo H&M kalıpları büyük, sizin çocuğunuz küçük değil ☺️ sadece bebek reyonunda da değil, kadın kısmında da o şekilde.