Merhaba arkadaşlar , bebeğim 7 aylık soğuk algınlığı geçiriyor . Doktora götürdüm aferin şurup,antibiyotik ve burun damlası verdi. Antibiyotik ve damlayı kullanmaya başladım ama aferin şurup kullanma kılavuzunda özellikle 2 yaş altına kullanmayınız yazıyor .
Verip vermeme konusunda çok kararsız kaldım , 2 yaş altında kullanan var mı ?