Bebeğim çok hareketli bir bebek. Kucakta durmuyor, iki dakika yerinde oturmuyor, sürekli çevreyi inceliyor. Kucağıma alıp göz teması kurarak konuşmak istiyorum ama hep başka yerlere bakıyor.Onceden benı dinlerdi bakardı Şimdi her bir keşfetme çabasında. Alt acarkem bıle kaçma çabasında. Emeklemek istiyor, yürütülmek istiyor. İsmini falan biliyor, seslendiğimde bakıyor. Aynı dönemde olan anneler sizde durumlar nasıl? Normal diye düşünüyorum ama