Blgn_shn78 sağlık ocağına gidebilirsiniz onlarda bakıyo ben yemeğin suyundan veriyim biraz derken içinde yumurta akı olduğunu unuttum o yüzden alerji oldu şurup verdi bir günde kızarıklıklar gitti sadece göze vurdu bizimki çok akıp çapaklanıyor ona da damla yazdılar sonra