Bende de sedef hastalığı var ama kullanmıyorum malesef kesinlikle kullanılmaması gereken ilaçlar aldığımız için
Bol bol ılık su ile duş al ve zararsız doğal bi nemlendirici sür kaşıntın çok ise ama bence kesinlikle kim ne söylerse söylesin doktorunla bir konuş önceliğin bu olsun