Merhaba, aynı durumu yaşıyorum 4.5 aylık bebeğim var normal doğum yaptım adet sadece bi gün leke şeklinde geliyor iki aydır geçen hafta doktora gittiğimde yeni doğum yaptığın için rahim duvarın çok ince dedi o sıra aldırıp etmedim doktorunda üstüne düşmedi ama tedirgin oldum ne zaman adet oldunuz incelme nasıl geçti çok çok aktif de emziriyorum