Sinemkaan25102022 öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz ❣️
Hepimiz bunları yaşadık benim kızım şu an 3ay 2 günlük kızımda gece uyuyor gündüz uyumuyor.
Ama ilk doğduğu zaman da gündüz uyuyor gece uyumuyordu😅
Dünyaya yabancı ve tek sizin kokunuzu biliyor,ne olduğunu anlamaya çalışıyor korkuyor size çok ihtiyacı var. Kendisini güvende hissetmek için anne kucağı istemesi çok normal.
Bana da dediler alışır kucağa alıştırma vs diye ama anne bebek arasında mucize bir bağ var ve yabancı olduğu yerde sadece size ihtiyacı var.
Bu süreçler geçici sabır etmeniz daha sakin kalmanız lazım.
Allah’ın bizlere vermiş olduğu en güzel emanetler..
Bu duruma yapacak birşey yok zamanla yoluna girecek düzeni oturacak sız yeter ki sakın kalıp doyasıya tadını çıkartın anneligin ❣️